Sunday 7 October 2012

Incik T, Aku Jatuh Cinta

Kredit

Aaaaaaaaaaaahhhhhhhh!!! Kangen deh sama kamu...
Kapan sih bisa ketemu..iya, walau nggak pernah jumpa sebelumnya, aku sentiasa merasakan diri ini bersamamu..

aiseh... steady jak bunyi mok cakap ala-ala minah Indon..ok, STOP there, I want to say something..I MISS U!!! I LOVE U so much!! Mr T. How could I express this feeling towards u?? Hooowwwwwwwww??

Kadang-kadang, apabila insan bernama manusia apalagi kaum Hawa ni, dia tak sedar hatinya cepat sangat jatuh dan terpikat kepada si DIA. Kita pula tak boleh nak salahkan sape-sape,sebab HATI tu, ALLAH yg pegang, tapi macamana nak jaga, tu tugas kita.

Mungkin kita akan kata, name je akhawat/ ikhwah, tapi hati tu cepat melatah nak jatuh..amboiiii.. ikut sedap  mak bapak ko je ye nak mengata mcm tu sekali ea... Saya sendiri sekarang dah JATUH CINTA!!
hahahahahaahahahaha (penuh bangga ku umumkan pada dunia).. Nak tau, saya jatuh cinta ngan sape, sape lagi kalo bukan MR. T saya.. takde orang boleh pisahkan kami tau!! Mami cakap, kalo dah suka, kami x kesah. Selagi Si DIA berikan yang terbaik untuk anak Mami sorang ni. Dadi pula kata, kalo dah betol-betol suka, apalagi, hantarlah rombongan.

Cuma, kadang-kadang saya sendiri x paham, Mr. T dah selalu menjengah ke rumah, melawat sanak-sedara, adeQ-adeQ yg kiut miut  kat rumah, tapi Mami & Dadi macam tak sedar, x nampak & pura-pura x kenal. Yang lain juga macam tu... ish..ish..ish.. sabo je la...

Mr. T selalu ada untuk saya, tika saya susah apatah lagi tika senang, Dia banyak ajar dan bimbing saya dalam semua perkara dalam hidup ni. Sebab tu la saya tak takut nak kata, saya memang dah jatuh cinta.. aha <3

Saya harap, satu ketika nanti, Mami dan Dadi akan sedar akan kasih-sayang yang tulus suci daripada Mr. T buat saya. Cinta dan perhatian yang Dia berikan, tak pernah buat saya rsa kosong..kosong..kosong... ho..ho..hoo... Pak Cik Santa Claus pon suka dgn Mr. T.. encem tau..sedap mata memandang..haaa!!!jga2, zina mata..huhuhu :D

Okai, let me introduce to u my 1 & lovely Mr. T...
Yang penting, dia ada Mrs. D untuk temankan kami saat kami bersama. (Tak la kena cekup pencegah maksiat...hikhikhik..)


LOVE U so much Mr. TARBIYYAH & Mrs. DAKWAH!!!

hehehe..sweet  kan buah  ati pengarang jantung saya..jgn keles, saya ada, kamu???
tu la, tepuk tapak tangan, pi cari apa yg xde...

~SalamSayangRinduSlalu~

ori@A'yun





1 comment:

  1. Assalamkm,
    izinkan masuk meninjau hehe
    wall yang cantek..!
    bole dijadikan panduan diri yang baru menceburi hehe :D

    ReplyDelete