Monday 10 September 2012

Untukmu Sayangku..





kau bilang padaku, kau ingin bertemu
ku bilang padamu oh ya nanti dulu

aku lagi sibuk sayang,.......

#hoyeaaa..aku bkn kak toyib#

k, back to the point fir this entry..
what??
utkmu sayang...
of coz specially dedicated to my 1 & only lover...

sayang kamu la...

sape??????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


tQ sayang dah bg sya semangat selama ni...
& lastly, its over..

sayang, walau letih mcmna pon , awak tetap bagi saya semangat..
awak beri saya kekuatan..
awak buat saya terus melangkah..
walau dalam terik mentari
walau dalam dinginnya hari..

u r owez in my heart forever sayang..

u r d ONLY 1 i believe after what should i believe b4..

tQ SAYANGku... 

SAYANG SAYA???

HATI yg sentiasa kuat dalam menempuh dugaan dan cabaran dalam dunia ini..
moga terus thabat di mana jua keberadaan diri ini

HATI saya, SAYANG saya...

*finally, 2.4 is OVER!!*

ALHAMDULILLAH, got BETTER RESULT then B4..

hari ini lebih baik daripada semalam..


~salam sayang, rindu slalu~
























No comments:

Post a Comment